poniedziałek, 2 maja 2016

Mieć kogoś blisko


Jestem taka szczęśliwa! Nigdy nie sądziłam, że wystarczy zmienić perspektywę, aby dzień stał się lepszy. Jeszcze lepiej jak się ma obok kogoś z kim wszystko staję się prostsze. To cudowne uczucie mieć kogoś na kim zawsze można polegać, kto Cię wysłucha i pomoże, będzie wyrozumiały i zostanie z Tobą, Mając taką osobę sami robimy się lepszymi ludźmi. To niesamowite jak piękny robi się człowiek, podczas gdy robi coś dla osoby którą kocha. Znam to z własnej autopsji, teraz, mając tą osobę już kolejny rok, czuję, że nic mi nie brakuje, wszystko o czym zawsze marzyłam i dalej marze jest właśnie w tej osobie. Daje mi całego siebie, ja również staram się to robić.
Pamiętaj, że to co wysyłasz, wraca do Ciebie

Czarna ramoneska, czarne spodnie i białe buty- moim zdaniem super kombinacja. Nigdy nie byłam przekonana do ciemnych ubrań, ale przez szkołę musiałam się przełamać, i muszę wam powiedzieć że teraz uwielbiam czarny kolor, a takie połączenie najbardziej mi odpowiada.
Do tego dobrałam bluzkę w dość żywym kolorze, bo w końcu wiosna :)!






Pomijając temat, dostałam ostatnio super rzeczy, więc możecie być pewne że dużo recenzji tutaj się pojawi!
Musze jeszcze odwiedzić Rossmanna bo dawno mnie tam nie było a wpadło mi w oko parę produktów zarówno kolorówki jak i pielęgnacji :)




                  


W co ja wierzę?
Wierzę w drugiego człowieka. Wierzę w dobro, w wielką miłość, wierzę we wspólne życie.






51 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo łądnie, świetny post :)
    Dobry fotograf :D zdjęcia super :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie :)
    pelnapasji.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny look :) Czekam na resztę recenzji jak sama powiedziałaś ;D

    http://mrsquinla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te same buciki haha! Ja ostatnio poznałam super osóbkę przy której super się czuję i uwielbiam spędzać z nią czas :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja ;)

    nowy post, zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie jest mieć kogoś, kto będzie dla nas bliski i z kim będziemy czuć się szczęśliwi. Dziele to uczucie co Ty więc wiem jakie to jest wspaniałe. Dużo szczęścia życzę i aby nigdy go nie zabrakło :) Świetny outfitm, kolor bluzki jest genialny :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, i życzę również wszystkiego dobrego! :*

      Usuń
  8. Uwielbiam takie stylizację w ciemnych kolorach! Tak, to prawda, że warto jest mieć osobę, którą się kocha z wzajemnością :) Życzę Wam jeszcze więcej szczęścia!
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz i piękna stylizacja :) ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :*
    Piękne słowa :)
    Pozdrawiam ;)
    wcztery-stronyswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, wyglądasz cudownie ! Życzę szczęścia i wytrwałości w związku :D Pozdrawiam http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja idealna dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i super stylizacja. Buty są mega 👌

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam sie z toba w 100 procentach na temat tego co napisalas o szczesciu. Wazne jest to jakimi ludzmi sie otaczamy, bo to oni sprawiaja, ze nasze zycie nabiera sensu.
    Co do stylizacji- moj gust. Z wielka checia wskoczylabym w te ciuszki. Uwielbiam kolor czarny, nazywam go moim kolorem szczescia.

    Jesli jestes ciekawa co pisze na swoim blogu, zapraszam do mnie- http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/2016/05/pojawiam-sie-i-znikam.html
    Teksty pisane prosto ze stolicy Belgii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wartościowy post no i piękne zdjęcia ;). Dodaję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny post! Widać, że jesteś bardzo szczęśliwa, a co więcej - tym szczęściem zarażasz także innych ludzi. To niesamowite. Najbardziej w całej stylizacji podoba mi się czarna ramoneska. Także ten cytat ze skrzydłami, pośrodku posta, bardzo mi się podoba. Dodaję do obserwowanych i z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy ;)
    Pozdrawiam :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/05/35-y-en-mi-reloj-todas-las-horas-vi_4.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach, tak jak pisali inni, muszę się zgodzić swoją radość przekazujesz innym :) Bardzo ładna kurtka :* Jejku! Co za obłędna czerwień *-* <3
    Pozdrawiam kochana ;**

    https://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie, wsparcie jakie się otrzymuje od kogoś bliskiego, to najlepsze co może nas spotkać :)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz całkowitą rację! Sama mam takie swoje szczęście już ponad rok i wiem, że wszystko, czego potrzebuje jest w tej osobie :)

    Zapraszam do siebie na nowy post
    http://epohmis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wszystkiego co najlepsze życzę!:*

      Usuń
  20. Miłość to piękna sprawa, od zakochanych aż bije radość :) super stylówka! Uwielbiam czerwony kolor :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne wlosy!

    Pozdrwiam i zapraszam do mnie!
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również wierzę w miłość, drugiego człowieka, a w szczególności jak już się ma tą połówkę. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się :) Koniecznie zajrzyj do mnie :

    efeel.wordpress.com

    << 10 sposobów, by stać się szczęśliwszym, sposoby na nudę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bluzka :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli jesteś na tak zaobserwuj i daj znać pod moim nowym postem :)

    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się w 100% :)
    Fajnie mieć taką osobę. I życzę Ci wytrwałości oraz żebyś miała go zawsze i na zawsze ;)
    Świetne zdjęcia i bardzo ładne paznokcie :)
    Poklikałabyś u mnie w linki z ubraniami w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna :*
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja juz obserwuje :) chętnie będę wpadać na Twojego bloga :)
    Czekam na Ciebieb;)
    Pozdrawiam
    ksosna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Racja warto mieć kogoś bliskiego :D
    świetna stylizacja :D

    Zapraszma: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzka rewelacja i całe zestawienie :3
    Pytałaś o wzajemną obs, ja już :) Czekam na rewanż :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale jesteś sliczna :) masz w zupełności rację, ze jesli robimy dobre rzeczy to nam sie one przytrafiaja.
    Efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja bardzo lubię ciemne połączenia i to również przypadło mi do gustu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia ! :)
    masz pięęękne włosy! pozdrawiam,
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny i poruszający opis Twojej miłości! Życzę Wam wytrwałości w tak wspaniałym związku :)
    PS Świetne zdjęcia!
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana! Bardzo mi miło :*

      Usuń
  34. Ważne jest, aby doceniać bliskie nam osoby :)
    Ślicznie wyglądasz.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mądrze o tym napisałaś :) mam nadzieję, że szczęście do mnie wróci w kumulacji totka :D

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcia :D zapraszam do mnie liliuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś bardzo ładna i do tego ta figura. Świetny post.


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Od kiedy doświadczyłam powrotu dobrej energii, którą rozesłałam w świat, wiem, że chcę się jej trzymać i tylko ją odbierać :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam połączenie czarnego z białym :) Cudowne zdjęcia! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja chcę taką osobę..;( Ciężko znaleźć..ehh
    A zestawik super, prosty i taki najlepszy:)

    http://www.justcleo.pl/2016/05/cute-girtly-outfit-pink-neoprene-skirt.html

    OdpowiedzUsuń