sobota, 7 maja 2016

My Mascara Routine + fajny sposób na rzęsy :)


Czy Wasze rzęsy są proste jak druciki, niesforne,krótkie i cienkie, a Wy marzycie o długich i grubych rzęsach? Dzisiejszy post może okazać się interesujący dla tych z Was, które na sklepowych półkach ciągle szukają swojego idealnego tuszu :)
Bohaterem jest baza pod tusz, tak! Odkąd zakupiłam to cudeńko, moje rzęsy odrodziły się na nowo :) Od dziecka mam dość długie i czarne rzęsy, jednak przez nieumiejętne malowanie troszkę ich kondycja się pogorszyła. Kupując tą 'maskarę' godziłam się na to, że będzie mi służyć jako odżywka, jak pisze na opakowaniu. Nie widziałam efektu, sama przerzuciłam się na olejek rycynowy, a odżywkę stosuję jako bazę pod rzęsy, jest to drugie zastosowanie tego produktu. I strzał w 10! 
Malowanie i odżywianie moich rzęs składa się jak na razie z 3 rzeczy. Tak jak pisałam wcześniej, jest to olejek rycynowy, baza pod tusz z Eveline, i maskara również z Eveline.

                                                            Tak wyglądają moje rzęsy rano



Teraz ulubiona baza 


I tusz :)





Jak wam się podoba? Nałożyłam tylko jedną warstwę bazy i jedna warstwę tuszu.
Moim zdaniem daje efekt bardzo naturalnych rzęs.
A tu wszystkie produkty o których mówiłam, każdy polecam!




 Eveline, serum do rzęs 3 w 1- To cudeńko jest świetne! Nie ważne jakiego tuszu użyjesz, zawsze wygląda super, wydłuża i pogrubia. Dodatkowo chroni nasze rzęsy, to jest duży plus. Nie dość że tania to jeszcze spełnia swoje zadanie

Eveline, extension volume mascara false definition 4D-Tusz sam w sobie jest świetny, w połączeniu z bazą daję bardzo naturalny efekt wydłużonych i grubych rzęs.


     Olejek rycynowy- Codziennie na noc używam cienkiej warstwy tego olejku, kto wie, może kiedyś obudzę się z rzęsami 3 razy dłuższymi i mocniejszymi? 

Myślę, że gdzieś za miesiąc zrobię małe porównanie, czy rzeczywiście baza która jest też odżywką, jak i olejek coś jeszcze pomogły moim rzęsom.
A tak poza tym to bardzo dziękuje kochane, za takie cudowne komentarze w poprzednim poście, jesteście najlepsze!


37 komentarzy:

  1. piękne rzęsy, muszę zacząć używać tego oleju, obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek rycynowy? Dlaczego dopiero teraz na to trafiłam. Należy spróbować. No i odżywka, myślę że częściowo jestem zachwycona, a mój portfel wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra używa olejku rycynowego, może też zacznę go stosować, świetne metody.Pozdrawiam;)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne rzęsy, sama uzywam olejku rycynowego i bardzo ludzie ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, Ricini Oleum jest świetnym produktem, również do wcierania w skórę głowy. Baza i tusz na Twoich rzęsach wyglądają rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne rzęsy! Chyba sobie zakupię taką bazę!
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne rzęski, a sposób może kiedyś wypróbuję? ;)
    http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś uzywalam odzywki do rzes z regenerum ;) o tej Nie slyszalam ;) bardzo fajny post i masz bardzo ładne rzęsy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Może też wypróbuję ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie masz cudowne rzęsy! Zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne rzęsy ♥
    Koniecznie potrzebuje tej bazy *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje rzęsy prezentują się genialnie ! Na promocji kupiłam tą odżywkę do rzęs ciekawe jak u mnie się sprawdzi :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Duza roznica! Rzesy wygladaja pieknie! Musze kupic ten tusz i baze. Ostatnio bardzo sie zawodze na tuszach ktore ciagle mi sie rozmazuja i krusza po calym dniu pod oczami tak wiec na pewno wyprobuje twojego sposobu! Buziaki


    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. od dawna zastanawiam się nad jakąś odżywką i właściwie to dużo słyszałam o tej z eveline, więc niedługo u mnie zagości, fajna recenzja, obserwuję :) http://goodspatula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to wygląda :)
    Przydatny post :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowne rzęsy, nawet te niepomalowane. Ja niestety mam zbyt jasne, żeby wyjść z domu bez maskary. Super, że w tym poście poleciłaś tę bazę, gdyż właśnie czegoś takiego potrzebuję :) A co do olejku rycynowego, to uwielbiam jego właściwości :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:* super, spróbuj i koniecznie napisz czy tez jesteś zadowolona!

      Usuń
  17. Śliczne rzęsy!
    Zapraszam do siebie :)
    http://nataaliary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Różnica jest ogromna :) Piękne masz rzęsy :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham olejek rycynowy, cudownie wydłuża i zagęszcza rzęsy, ale chyba na tą odżywkę muszę się skusić :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny ten olejek sama się na niego skuszę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękne duuugie rzęsy, zazdroszczę. Tez używam ten odżywki z eveline jako bazy :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz piękne rzęsy 😨💕 moje są proste jak drut i ciężko je wykręcić może odżywka pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne rzęsy 😊 Nigdy nie używałam bazy. Buziaki zapraszam do mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa tego Eveline 3w1. Efekt bomba!
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW!! Masz przepiękne rzęsy, efekt spektakularny!

    obserwuję :)
    www.simplylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez nakładam bazę ale z olejkiem arganowym z eveline. Masz przepiękne rzęsy!

    Zapraszam do siebie, www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydałoby mi się takie, mam słabe rzęsy :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Serum wygląda na bardzo dobre, a Twoje rzęsy zniewalają :) Zapraszam do siebie http://szalpedzli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super mascara. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę takich cudownych rzęs!Stosowałam olejek rycynowy, ale nie widziałam żadnego efektu:(
    Miałam kupić tę bazę z Eveline, ale trochę się boję, że źle nałożę i będzie prześwitywał biały kolor:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będziesz próbować tej bazy to koniecznie napisz jak Ci się sprawdza :*

      Usuń
  31. O jaaa ale masz piękne rzęsy! Kiedyś używałam tego olejku, ale mam zbyt wrażliwe oczy.. Muszę kupić tą bazę, daje świetne efekty :)

    Jeśli Ci się spodoba, skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobra, przekonałaś mnie! Jest różnica, a ja mam problem z tymi rzęsami, bo cholerstwo krótkie i proste. I te tusze to niewiele dają... Ale widzę, że jest nadzieja!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne rzęsiska! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń